The Absent-Minded Professor
פרד מקמורי הוא פרופסור ממלמל שממציא חומר גומי מעופף המתריס נגד כוח הכבידה שנקרא Flubber. היסטריה באה כשאף אחד לא מתעניין בחומר חוץ מאיש עסקים מושחת שרוצה לגנוב אותו בשביל רווח כספי.
הפרופסור הנעדר מכיל שני אלמנטים חיוניים לצחוק - פרד מקמורי וFlubber, הנוסחה המנוגדת לכוח הכבידה שלו לגומי מעופף! תוכלו לבקר במכללת מדפילד ולהתענג על הכיף כאשר פרופסור בריינארד (פרד מקמורי) משתמש ב- Flubber לשים יותר להקפיץ בקבוצת הכדורסל, להטיס מודל T" Jalopy" מעל וושינגטון הבירה., ולהציל את מכללת מדפילד מהרס כלכלי! הצטרפו לצוות שחקנים מבריק מלא בכוכבי דיסני האהובים עליכם: אד ווין כמפקד מכבי האש הממלמל של מדפילד, קינן ווין בתפקיד אלונזו הוק הרשע, וננסי אולסון כמזכירת המכללה שהפרופסור השאיר בהיסח הדעת בחופה ... שלוש פעמים!