האוצרות האבודים של התנ"ך: סודות האמונה
הסדרה הזו מלווה ארכיאולוגים ברחבי המזרח התיכון כשהם יוצאים לעונה חדשה של חפירות כדי לחשוף את הערים והציוויליזציות שמוזכרים בתנ"ך. מהסיפור של דוד וגוליית ועד למקורות עשרת הדיברות ומגילות ים המלח, התגליות שלהם שופכות אור חדש על התעלומות המפורסמות ביותר בתנ"ך.
הסדרה מלאת האקשן הזו מלווה צוותי ארכיאולוגים כשהם מחפשים אחר "האוצרות האבודים של התנ"ך". התגליות שלהם שופכות אור חדש על הערים, הציוויליזציות והאירועים שמוזכרים בסיפורים המפורסמים ביותר בתנ"ך. המצלמות מתעדות ממצאים שחוללו מהפכה בהבנתנו של העימות האגדי בין דוד וגוליית ושל הקרבות האלימים שנתנו השראה ליום הדין. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, מדענים חושפים פרטים שמעולם לא נראו בעבר בעוד שהם מפענחים את המסרים העתיקים של מגילות ים המלח. אתרים היסטוריים ודתיים חשובים ברחבי המזרח התיכון, כולל בעיראק, בישראל ובמצרים, מאירים באור זרקורים את העולם מלא החטא של בבל, החיים המופלאים של ישו מנצרת ורמז לסודות שמאחורי אוצרות שאבדו מזמן כמו ארון הברית, בעוד שהנפשה ממוחשבת מחזירה את הממלכות העתיקות האלו לחיים.