מסתורין
פאשניסטה בת ה-13, לקסי גולד, מתגאה בכך שקיבלה את הסקופ הפנימי למדור הרכילות של בית הספר שלה. אבל כשהמורה שלה לאנגלית, מר ווקר, נעדר, לקסי לוקחת את ההובלה על מה שיכול להיות סיפור המאה, וחוברת עם חבריה כדי לגלות מה באמת קרה למר ווקר.
הפאשניסטה בת ה-13, לקסי גולד (לינדזי לוהן) מתגאה בכך שקיבלה את הסקופ הפנימי למדור הרכילות של בית הספר שלה. אבל אולי היא נתקלה בסיפור המאה כשהמורה שלה לאנגלית, מר ווקר, נעדר. כשהחקירה הופכת למסוכנת, היא תצטרך לחבור לחבריה כדי לגלות מה באמת קרה למר ווקר ולהציל אותו לפני שיגמר הזמן!