אריאל ואריק חייבים להסתיר את מורשת בנות הים ממלודי בתם היקרה כדי להגן עלייה מפני מורגנה, אחותה הנקמנית של אורסולה.
אריאל, סבסטיאן, פלאונדר וכל הדמויות האהובות עליכם מהסרט המקורי יוצאים להרפתקה נפלאה, גדושה בדמויות בלתי נשכחות נוספות, שירים מהנים וסיפור מרגש ועתיר פעולה. אריאל ואריק חייבים להסתיר את מורשת בנות הים ממלודי בתם היקרה כדי להגן עלייה מפני מורגנה, אחותה הנקמנית של אורסולה. אולם כאשר משיכתה לים נעשית חזקה מדי עבור מלודי, הם קוראים למלך טריטון ולכל יצורי היבשה והים הטובים כדי שיעזרו להציל את בתם ולהחזיר את ההרמוניה לים.