בת הים הקטנה
עקבו אחר הרפתקאותיה של אריאל כבתולת ים שחיה מתחת לים עם אביה, המלך טריטון, אחיותיה, סבסטיאן הסרטן והדג פלנדר. כשהמשפחה והחברים שלה אין אתגר איתו היא לא יכולה להתמודד, אפילו לא מכשפת הים המרושעת אורסולה.
בעקבות הצלחתו הפנומנלית כאחד הסרטים העלילתיים האהובים ביותר של דיסניבכל הזמנים, "בת הים הקטנה" מגיע לטלוויזיה עם אותה אנימציה מתוחכמת ודמויות צבעוניות וקומיות שהפכו אותו ללהיט בקרב צופי הקולנוע ברחבי העולם. חוזרים לתפקידיהם הם ג'ודי בנסון כקולו של אריאל וסאמואל א. רייט בתפקיד סבסטיאן, שימצא את עצמו בצרות עד רגליו הסרטניות כשאריאל צולל לתוך עונה שלמה של הרפתקאות ודמויות חדשות בעולם התת-ימי של אטלנטיקה.