שישי הפוך יותר
"שישי הפוך יותר", הוא סרט המשך ל"שישי הפוך" מ-2003 בכיכובן של ג'יימי לי קרטיס ולינדזי לוהן כטס ואנה קולמן. אנו פוגשים שוב את טס ואנה שנים לאחר שהן חוו את אותו משבר זהות. לאנה יש עכשיו בת משלה ובקרוב תהיה לה גם בת חורגת. בשעה שהן מתמודדות עם האתגרים של חיבור בין שתי משפחות, טס ואנה מגלות שהברק אכן עשוי להכות פעמיים.
"שישי הפוך יותר", הוא סרט המשך לסרט האהוב מ-2003 עם פיתול רב-דורי בעלילה בכיכובן של ג'יימי לי קרטיס ולינדזי לוהן כטס ואנה קולמן. אנו פוגשים שוב את טס ואנה שנים לאחר שהן חוו את אותו משבר זהות. לאנה יש עכשיו בת משלה ובקרוב תהיה לה גם בת חורגת. בשעה שהן מתמודדות עם מגוון האתגרים של חיבור בין שתי משפחות, טס ואנה מגלות שהברק אכן עשוי להכות פעמיים. את "שישי הפוך יותר" מביימת נישה גנטרה. המפיקים הם קריסטין בר, אנדרו גאן וג'יימי לי קרטיס עם נייתן קלי, אן מארי סנדרלין ולינדזי לוהן כמפיקים אחראיים. עוד משתתפים מהסרט הקודם מארק הרמון, צ'אד מייקל מאריי, כריסטינה וידאל מיטשל, סטיבן טובולובסקי ורוזלינד צ'או. אליהם מצטרפים ג'וליה באטרס, סופיה המונס, מני ג'קינטו ומייטריי רמקרישנאן.