פעולה והרפתקאות, בעלי חיים וטבע
חיות מחמד הרפתקניות, צ'אנס, שאדו וסאסי, נפרדות בטעות מבעליהם הנופשים, ונותרות להגן על עצמן ברחובות המרושעים של סן פרנסיסקו. החברים הפרוותיים יצטרכו להתגבר על סכנות רבות - הן מבני אדם והן מחיות - בחיפושם אחרי ביתן שמעבר לגשר שער הזהב.
שלישיית החיות המדברות האהובה עליכם חזרה להרפתקה עמוסת האקשן של דיסני, שתגרום לכל המשפחה להתפוצץ מהתרגשות ומצחוק. כאשר צ'אנס, שאדו וסאסי נפרדים בטעות מבעליהם הנופשים, הם מנווטים דרך הרחובות המרושעים של סן פרנסיסקו ומנסים למצוא את ביתם שמעבר לגשר שער הזהב. אבל בדרך ישנם מכשולים וסכנות, הן מבני אדם והן מבעלי חיים. זהו עוד מסע מדהים לשלוש חיות מחמד אמיצות וחביבות מאוד. מכיל תיאור מוצרי טבק.