כלבי השלג
רופא שיניים במיאמי חייב לוותר על אור השמש ולצאת לטבע הפראי והקפוא של אלסקה כדי לקבל את הירושה שלו: שבעה האסקי סיבירים ובורדר קולי. כשחייו של טד עוברים להתמקד בכלבים, הוא מתחיל לשתף פעולה ונשבע שילמד להתמודד עם מה שיש לו. מקרח דק ועד לאיש הרים זקן וקשוח, הוא חייב להתמודד עם הסביבה המאתגרת ולהבטיח מקום במירוץ כלבי המזחלות הארקטי.
הסרט "כלבי השלג" של דיסני הוא קומדיה מלאת אקשן שכל המשפחה תאהב. שמונה כלבים מקסימים ושובבים מוציאים את המירב משונא הכלבים טד ברוקס (קובה גודינג ג'וניור), כשהוא עוזב את מרפאת השיניים המצליחה שלו במיאמי ביץ' אל ערבות אלסקה כדי לאסוף את ירושתו (שבעה כלבי האקסי סיביריים ובורדר קולי אחד) ולגלות את שורשיו. כשחייו של טד הופכים לחיי כלב, הוא מתעלה על עצמו ונשבע ללמוד "להתחבר" לירושה שקיבל. הוא ניצב בפני אתגרים שלא העלה בדעתו את קיומם. סופת שלג, קרח דק, זקן מפחיד מההרים בשם ת'אנדר ג'ק (ג'יימס קובורן), מרוץ כלבי מזחלת ארקטי וחילוץ הכרוך בסכנת מוות. קומדיה שתגרום לכם לכשכש בזנב וליהנות מכל רגע. חגיגה לכל המשפחה - להולכים על שתיים ועל ארבע כאחד!