Up, Up and Away
סקוט מרשל מחכה בכיליון עיניים ליום הולדתו ה-14, הזמן בו באופן מסורתי גיבורי-על מקבלים שליטה מלאה בכוחותיהם. אבל כשהיום הגדול עוד פחות משבוע, סקוט לא מראה שום סימן ליכולות מיוחדות... בדיוק כשהוא הכי צריך אותן.
המרשלים הם לא משפחה טיפוסית. בעוד שהם נראים אנשים רגילים, הם למעשה גיבורי על! סקוט מרשל חיכה בקוצר רוח ליום הולדתו ה-14, זמן בו באופן מסורתי גיבורי-על מקבלים שליטה מלאה בכוחותיהם. לרוע המזל, פחות משבוע לפני היום הגדול, סקוט לא מראה כל סימן להתנהגות יוצאת דופן. אך כאשר משפחתו נלכדת על ידי פושע גאון, סקוט הופך לפתע לתקווה האחרונה לעצירת התוכנית המרושעת ולהצלת האנושות.