וונדר מציל את העולם
סדרה קומית חדשה זו עוקבת אחרי החברים הכי טובים, וונדר, הנוסע האינטר-גלקטי האופטימי הנצחי ושוחר הטוב וסוסתו סילביה, שהיא חמת מזג אך נאמנה.
סדרה קומית חדשה זו עוקבת אחרי החברים הכי טובים, וונדר, הנוסע האינטר-גלקטי האופטימי הנצחי ושוחר הטוב וסוסתו סילביה, שהיא חמת מזג אך נאמנה. ביחד הם נוסעים ברחבי היקום ונתקלים בהרפתקאות חסרות מעצורים בזו אחר זו, מוצאים חברים חדשים (וגם אויבים), ובו זמנית הם נלחמים באין ספור כוחות רוע, וביניהם לורד הייתר הידוע לשמצה וצבא כלבי השמירה שלו.