למרות שגור האדם מוגלי הסתגל לחיים בכפר, הוא מתגעגע לחבריו בג'ונגל. הוא יוצא לטיול בטבע כדי להתנדנד ולהשתעשע קצת, אך מגלה עד מהרה ששירחאן, הנמר טורף-האדם, אורב בין הצללים ומתכנן את נקמתו.
הג'ונגל מתעורר שוב לחיים כאשר באלו, באגירה ושאר הדמויות האהובות עליכם חוזרות בהרפתקה מוזיקלית משעשעת מאוד. מוגלי (היילי ג'ואל אוסמנט) חי בכפר בין בני אדם, עם אחיו החורג הקטן, רנג'אן, וחברו הטוב ביותר, שאנטי. אולם קצב הג'ונגל עדיין פועם בליבו של גור האדם, והוא מתגעגע לחברו הוותיק באלו (ג'ון גודמן). מוגלי יוצא לטיול בטבע כדי להתנדנד ולהשתעשע קצת, אך אז מגלה שבאלו הוא לא היחיד שמחכה לו. הנמר טורף-האדם שירחאן אורב בין הצללים ומתכנן את נקמתו. כדי לגבור על אויבו המושבע, מוגלי יזדקק לעזרתם של חבריו הוותיקים ושל משפחתו החדשה.