The Defenders
דרדוויל, ג'סיקה ג'ונס, לוק קייג' ואיירון פיסט מתאחדים כדי להציל את ניו יורק מהכוח המאיים עליה.
ארבעה גיבורים ומטרה אחת משותפת, להציל את ניו יורק מהכוח המאיים עליה. זה סיפורם של גיבורים עם שלל בעיות אישיות, שמבינים שיוכלו להיות חזקים יותר יחד.