Iron Fist
המיליארד דני רנד שב לעיר ניו יורק לאחר שנחשב למת במשך שני עשורים, אך במהרה הוא מוצא את עצמו בעימות עם שדים מהעבר, כמו גם עם השדים שבתוכו.
לפני 15 שנה, מטוס פרטי שנושא את משפחת רנד המיליארדרית התרסק באופן מסתורי בהרי ההימלאיה. כעבור כמעט עשרים שנה, דני רנד, השורד היחידי מההתרסקות, שב לניו יורק כאיירון פיסט הנצחי. דני מגלה במהרה שהחיים בניו יורק יכולים להיות מסובכים לא פחות מהחיים במנזר בו הוא בילה את 20 השנים האחרונות. הסדרה "איירון פיסט" מתחקה אחר חוויותיו של דני רנד כאיירון פיסט בעיר ניו יורק.