מאט מרדוק, העיוור מילדות, נלחם באי-צדק בימים כעורך דין ובלילות כגיבור-העל דרדוויל בשכונת הלס קיצ'ן שבעיר ניו יורק.
הסדרה "דרדוויל" עוקבת אחרי מאט מרדוק, עורך דין בימים ולוחם פשע בלילות. עיוור מילדות, מרדוק משתמש בחושיו המוגברים כדרדוויל, ונלחם בפשע ברחובות ניו יורק לאחר רדת החשכה. מי שלא מקבל בברכה את מאמציו הם וילסון פיסק, הידוע בכינוי "קינגפין", כמו גם אחרים עם אינטרסים מנוגדים לאלה של דרדוויל. למרות שלפי העבודה של מרדוק, הוא אדם שמאמין במערכת החוק הפלילה, האלטר-אגו שלו מצביע על כך שהוא לוקח את החוק לידיים על מנת להגן על שכונתו.