תוך שימוש ביותר מ-100 שעות של קטעי ארכיון שלא פורסמו מעולם, הבמאי ברט מורגן מביא את סיפורה של ג'יין, אישה שחקר השימפנזים שלה חולל מהפכה בהבנתנו את עולם הטבע. הסרט מלווה במוזיקה תזמורתית עשירה של המלחין האגדי פיליפ גלאס ומציע דיוקן אינטימי של ג'יין גודול - פורצת דרך שהפכה לאחת מאנשי שימור המשאבים הטבעיים הנערצים ביותר בעולם.