אוסוולד הארנב בר המזל
אוסוולד הארנב בר המזל של וולט דיסני חוזר! לראשונה מזה כמעט 95 שנים, אוסוולד מככב בסרט קצר חדש לגמרי, מצויר ביד, מאולפני האנימציה של וולט דיסני.