השג לך סוס!
אנימציה קלאסית מצוירת ידנית וטכנולוגיה חדשנית מתנגשות בהרפתקה שאין לעמוד בפניה, בכיכובו של וולט דיסני עצמו בקולו של מיקי.
אנימציה קלאסית מצוירת ידנית וטכנולוגיה חדשנית מתנגשות בהרפתקה שאין לעמוד בפניה. מיקי, מיני וחברים עולים בטרמפ על עגלת חציר מוזיקלית, אבל פיט השחור מנסה להוביל אותם עם הטרנטה שלו. בכיכובו של וולט דיסני עצמו בקולו של מיקי.