בעיה במסילה
אוסוולד הנהג חייב לעצור את החשמלית שלו עקב פרה שמסרבת לזוז מהמסילה. לאחר מכן הוא מתמודד עם גבעה תלולה שהחשמלית מתקשה לטפס בה. כאשר החשמלית סוף סוף חוצה את ראש הגבעה, היא מתחילה להאיץ ללא שליטה. האם רגל המזל של אוסוולד הארנב תציל אותו?