מיקי וחברים תעלול או ממתק
מיקי וחברים יוצאים לסיור תעלול או ממתק ומגיעים לבית הכי מפחיד בעיר בחיפוש אחר הממתקים הכי טובים. הם פוגשים את המכשפה הייזל, שמטילה עליהם כישוף ליל כל הקדושים.
מיקי וחברים יוצאים לסיור תעלול או ממתק, ודונלד מבחין באחוזה המפחידה ביותר שהוא ראה מעולם. מתוך מחשבה שבבית הכי מפחיד יש את הממתקים הכי טובים, הוא משכנע את חבריו להסתכן בביקור. מסתבר שבעלת הבית היא המכשפה הייזל, אך אין לה שום ממתקים והיא מטילה עליהם כישוף במקום. בעזרת שירים והפחדות מצחיקות, "מיקי וחברים תעלול או ממתק" חוגג את הכיף של ליל כל הקדושים ואת חשיבותה של ידידות.