בערב האלווין, מיקי מספר את סיפורן של צמד מכשפות בתחילת דרכן, מיני ודייזי. עליהן לעבור ארבעה מבחנים על מנת לסיים בהצלחה את בית הספר למכשפות בגבעות הרדופות.
בערב האלווין, מיקי מספר את סיפורן של צמד מכשפות בתחילת דרכן, מיני ודייזי. עליהן לעבור ארבעה מבחנים על מנת לסיים בהצלחה את בית הספר למכשפות בגבעות הרדופות. דייזי לא כל-כך בטוחה שתעבור את המבחנים, אבל הבנות לומדות שעבודת צוות עוזרת לקסם שלהן ולחברות ביניהן להיות חזקה מאי פעם. אחרי שהן מביסות רוח רפאים שובבה במיוחד, הן מוכיחות שהן מתאימות להיות מכשפות ומסיימות את לימודי הכישוף, כדי לצאת לעולם כמכשפות אמיתיות.