Bob Ballard: An Explorer's Life
בוב בלארד איתר את הטיטאניק וחשף את כמה מהסודות העמוקים ביותר של האוקיינוס, אך האדם שמאחורי הגילויים הללו מרתק לא פחות.
בוב בלארד חושף את הסיפורים מאחורי הגילויים המדהימים ביותר תוך חשיפת ההישגים האישיים, האתגרים והטרגדיות שהובילו אליהם.