!ג'אמפ אין
איזי דניאלס, מתבגר מברוקלין, מתאמן להיות אלוף אגרוף - כי זה החלום של אביו. מסוקרן מהמהלכים המגניבים הכרוכים ב"דאבל דאץ'", הוא מסכים לעזור לשכנתו מרי כשהיא צריכה חבר רביעי בקבוצת קפיצה בחבל.
איזי דניאלס, מתבגר מברוקלין, מתאמן להיות אלוף אגרוף - כי זה החלום של אביו. עם זאת, מסוקרן מהמהלכים המגניבים הכרוכים ב"דאבל דאץ'", הוא מסכים לעזור לשכנתו מרי, כשהיא צריכה חבר רביעי בקבוצת קפיצה בחבל. הספורט דורש יותר כישרון ועבודת צוות ממה שאיזי ציפה, אבל על הדרך, הוא לומד שיותר חשוב ללכת בעקבות הלב. כולל צוות כוכבים, מהלכי "דאבל דאץ'" מדהימים והמוזיקה הכי מגניבה, "ג'אמפ אין!" חוגגת את הכוח שבמציאת החלומות שלך והגשמתם.