ברווזונת מכוערת ופיקחת מממשת את חלומה להיות אלופת החלקה אמנותית על קרח בעזרת פיזיקה, מאמן מושפל, שלוש נסיכות קרח שחצניות, מקהלת הורי במה והבחור החתיך שנוהג בזמבוני.
למרות שהיא משתוקקת להפוך לאלופה חיננית בהחלקה אמנותית על קרח, קייסי קרלייל (מישל טרכטנברג) תלמידת התיכון המגושמת תמיד הייתה רק פיקחת אך חריגה. וכאשר אימה (ג'ואן קיוזאק) הנחושה דוחפת אותה ללמוד באוניברסיטה מובילה, נראה שהיא לעולם לא תקבל את ההזדמנות להיות כמו ילדי הפלא המצטיינים בהחלקה על קרח שבהם היא צופה ברחבת ההחלקה. אבל כאשר קייסי משתמשת בראשה והולכת בעקבות הלב שלה, היא משתנה מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלה.