פלוטו השובב
פלוטו מנסה לעזור למיקי לנקות את הבית ולאסוף עלים, אך הכול מסתבך בעקבות סופת מערבולת, צינור מטפטף עם דעה משלו, ופלישת זבובים. פלוטו מוצא את עצמו במצב דביק עם גליל נייר דבק, שהופך לאחת הסצנות הכי בלתי נשכחות שלו.