מכבש הקיטור של מיקי
מיקי מאוס נוהג במכבש קיטור בזמן שאחייניו, התאומים הפרועים מורטי ופרדי פילדמאוס, עוברים בסביבה יחד עם מיני. בזמן שמיקי מפלרטט עם מיני, התאומים חוטפים את המכונה ויוצאים למסע הרס, תוך כדי שמיקי רודף אחריהם. לבסוף, הנערים הם אלה שרודפים אחרי מיקי, מה שמוביל לסיום כאוטי אך שמח.