התבגרות, קומדיה
כשתלמידת תיכון מצטיינת מחליטה לצאת לטיול לחיפוש הקולג' המושלם, אביה השוטר המגונן מחליט להתלוות אליה כדי שלא תסטה מדרך הישר.
מלני פורטר השאפתנית והבטוחה בעצמה (רייבן-סימונה) מחכה בכיליון עיניים לצעד הראשון לקראת עצמאותה - טיול בנות לבדיקת קולג'ים. אבל טקס המעבר הזה משתבש כשאביה המגונן (מרטין לורנס) מתעקש להתלוות אליה, ונסיעת החלומות של מלני הופכת לסיוט פרוע ומלא הפתעות. אז הדקו חגורות וצאו להרפתקה אינסופית, מטורפת ומלאת צחוק שתוריד אתכם מהפסים.