נער צעיר בשם ג'יימס מקבל כמה לשונות תנין קסומות לאחר הצלה נועזת של עכביש מדודותיו האכזריות. לאחר שהן מתפזרות בגינה, גדל אפרסק ענק.
בהשראת ספר הילדים האהוב של רואלד דאל, נער צעיר בשם ג'יימס מקבל כמה לשונות תנין קסומות לאחר הצלה נועזת של עכביש מדודותיו האכזריות. לאחר שהן מתפזרות בגינה בטעות, גדל אפרסק ענק. בתוכו הוא מוצא קבוצת חרקים בגודל אנושי שעוזרים לו להימלט ממציאות חייו העגומה ולהתעמת עם עברו הכואב לאורכה של אודיסיאה קסומה. מכיל אזכורי טבק.