Cars Toon: Heavy Metal Mater
מטור הוא כוכב רוק בלהקת רוק כבד שכובש את המצעדים עם הלהיט שלו "דד גאם". ספידי מקווין מצטרף אליו על הבמה באמצע הופעה ענקית.
מטור הוא כוכב רוק בלהקת רוק כבד. הוא מתחיל בלהקת מוסכים וכובש את המצעדים עם הלהיט שלו "דד גאם". ספידי מקווין מצטרף אליו על הבמה באמצע קונצרט ענק, וכך הם נרשמים לנצח בהיסטוריה של הרוק.