G.O.A.T.
עיזים מדברות? קליעות הזויות? משחת שיניים לפילים?! אנו מביאים את כל זה ועוד מתוך החיפושים שלנו באינטרנט לאיתור הקליפים הוויראליים הטובים בכל הזמנים אשר הרעידו את העולם הדיגיטלי.
G.O.A.T. היא סדרה שסורקת את האינטרנט כדי לאתר את הקליפים הוויראליים הטובים מכל הזמנים ביוטיוב, טיקטוק ואינסטגרם. הסדרה גדושה בפוסטים של המשפיענים הגדולים ביותר לילדים, בינהם מארק רובר, אנספיקאבל ורוקט ג'אמפ. במהלך הסדרה, תצפו במבוכי נינג'ה לסנאים, קליעות הזויות, חתולים ודומינו, ניסויים מתקפת כרישים ועוד.