מבט על - גאווה
עם גישה בלעדית לכמה מהחגיגות הגדולות ביותר בעולם של תרבות הלהטב"ק+, אנו מעניקים נקודת מבט חדשה על חגיגות הגאווה – מהאוויר. נחשוף את האקטיביזם ההיסטורי, היצירתיות ללא חת והגאונות הלוגיסטית שנדרשים לשם הקמת הפסטיבלים הצבעוניים האלה שחוגגים תקווה.