טום הנקס מככב כוורקהוליק המשוכנע שאינו יכול להתאהב. כלומר, עד שבאופן מסתורי הוא ניצל בים על ידי בת הים של חלומותיו!
זוכה פרס האוסקר טום הנקס מככב כאלן באוור, וורקהוליק המשוכנע שאינו יכול להתאהב. כלומר, עד שבאופן מסתורי הוא ניצל בים על ידי בת הים של חלומותיו! במהרה אלן ומדיסון (דריל האנה) נסחפים ברומן מצחיק ומרגש. זוכה פרס האוסקר רון הווארד מביים צוות שחקנים רב כוכבים, כולל יוג'ין לוי וג'ון קנדי המצחיק בסיפור קסום. מכיל תצוגות של טבק.