פעולה והרפתקאות, התבגרות
לאחר שהספינה שלו טובעת בהוריקן, נער סיפון בשם הקון מגיע לבדו לאי פראי, רק כדי לגלות שחבריו לספינה נחטפו על ידי כנופיית פיראטים חסרי רחמים.
הפליגו להרפתקה בים הפתוח עם נער בשם הקון שיוצא למסע בלתי רגיל! כאשר ספינתו נטרפת בהוריקן, הקון נשאר לבד באי פראי, רק כדי לגלות שחבריו לספינה נחטפו על ידי חבורה של פיראטים אכזריים. כעת עליו לגייס את כל האומץ והאינסטינקטים שלו להישרדות כדי להערים על הפיראטים ולהציל את חבריו.