Tom and Huck
בעיצומה של השתובבות סטנדרטית, תום סויר השובב וחברו האק נתקלים בסצנה מפתיעה המסתיימת בתוצאות קשות. הם נשבעים לא לחשוף את שראו, אך זה גורם לבעיה: אם תום לא ידבר, חברו החף מפשע עלול להיות מורשע על לא עוול בכפו... אך אם יספר את האמת, רוצח ירדוף אחריו כפי שנשבע.
ג'ונתן טיילור תומאס מככב כתום סויר, הגיבור המתבגר האגדי של אמריקה. אף ילד מעולם לא עשה כל כך הרבה כיף, נכנס לכל כך הרבה צרות או יצא לכל כך הרבה הרפתקאות מדהימות. כשתום וחברו המרדן האק פין (בראד רנפרו) עדים לרצח בחצות הלילה, הם נשבעים לא לגלות את מה שראו. אך זה גורם לבעיה אמיתית: אם תום לא ידבר, חבר חף מפשע ייתלה, אם הוא כן יספר את האמת, הרוצח האמיתי, אינג'ן ג'ו זורק הסכינים, ירדוף אחריו. עם הרפתקאות הכוללות מרדף אחר אוצר, בית רדוף רוחות, עימות בבית המשפט ומרדף מפחיד במערה, תום לומד לקח חשוב: כאשר חבר נמצא בצרה, לא בורחים. מכיל תצוגות של טבק.