פוליאנה
פוליאנה היא יתומה שמביאה אור לחייו של כל אדם שהיא פוגשת. אבל דודתה לא מעריכה את אחייניתה התוססת ורק כשהיא כמעט מאבד אותה, דודתה מבינה את העוצמה האמיתית של האהבה והעליזות.
היילי מילס קיבלה אוסקר מיוחד על משחקה כפוליאנה בסרט הנצחי של וולט דיסני המציג מארג של דמויות בעיירה קטנה בארה"ב. כאן תפגשו את פוליאנה, היתומה שמביאה אור לחייו של כל אדם שהיא פוגשת. אך דודתה פולי (ג'יין וויימן) מודאגת יותר מדי במראית עין, נימוסים ופוליטיקה מקומית כדי להעריך את אחייניתה התוססת. רק כשהעיירה עומדת לאבד את "הילדה השמחה" שלו, הדודה פולי מבינה את העוצמה האמיתית של האהבה והעליזות. סיפור מלא בהנאה, צחוק ודמעות, פוליאנה תיתן השראה לכל המשפחה שלכם ויוכיח שאומנות החשיבה החיובית מענגת כיום בדיוק כמו אז בתחילת המאה!