אגדה גבוהה
דמיונו של ילד קטן מזמן את פקוס ביל, קאובוי אגדי שהאומץ ומנטליות הספר שלו מצילים את החווה המשפחתית מפני גנב קרקעות חמדן. בעזרתם של חוטב עצים עצום ועובד רכבת מגושם, הם יוצאים למסע מדהים שסכנות והפתעות ממתינים להם בו בכל פנייה.