The Adventures of Bullwhip Griffin
נער צעיר מבוסטון בשם ג'ק מתגנב לספינה שמפליגה לקליפורניה בתקופת הבהלה לזהב כדי להשיב למשפחתו את הונה האבוד. המשרת הנאמן של המשפחה יוצא בעקבותיו מתוך חשש שהנער לא יסתדר לבדו במערב הפרוע. לאחר שהשניים נפגשים בסן פרנסיסקו, הם יוצאים להרפתקה בלתי פוסקת עם דמויות פרועות ואגרוף מוצלח שמוביל לשפע של צחוקים.