דרמה, בעלי חיים וטבע
משפחה בעלת רצון של ברזל בעיירה קטנה בניו אינגלנד נאבקת במכשולים קשים כדי להגשים את חלומה: להקים מקלט ללהקות אווזי הבר האדירות שנודדות באזור הזה של המדינה.
קם קלוויי (בריאן קית') הוא איש בעל חזון: להקים יום אחד מקלט לאווזי הבר שעפים מעל שטחם במהלך נדידתם הארוכה. למרבה הצער, לקם אין מספיק כסף כדי לרכוש נכס - עד שבנו באק (ברנדון דה וויילד) יוצא בפרויקט שמבטיח הצלחה.... אבל הוא לא מודע לכך שציידים תאווי בצע מתמרנים את משפחת קאלוויי לטובתם. מצולם בוורמונט היפהפייה, משפחת קאלוויי היא דרמה מרגשת שצולמה באוויר הפתוח בניו אינגלנד הכפרית, בכיכובם של שחקנים מפורסמים.