"הספיידרמן הידידותי מהשכונה" היא סדרה מצוירת שעוקבת אחר הפיכתו של פיטר פרקר לגיבור-על במסע שכמותו לא ראינו מעולם ובסגנון שחוגג את שורשיו המוקדמים כפי שתוארו בספרי הקומיקס.