Marvel Battleworld: Mystery of the Thanostones
גיבורינו איירון מן וקפטן מארוול נאלצים לחבור יחד עם כמה בני ברית בלתי צפויים ולחקור ארצות משונות כדי לפתור את תעלומת אבני התאנוס ולעצור את תאנוס!