חייהם של הלוחמים הסודיים משתנים במשימתם האחרונה: להראות לשורי, נסיכת הכתר של וואקאנדה, איך זה להיות מתבגרת רגילה.
חייהם של הלוחמים הסודיים משתנים במשימתם האחרונה: להסתובב עם שורי, נסיכת הכתר של וואקאנדה, ולהראות לה איך זה להיות מתבגרת רגילה. אבל שום דבר לא רגיל כשמתמודדים עם אחד האנשים החכמים והמפורסמים ביותר על פני כדור הארץ.