בסרט קצר זה מככב רובוט מרתך בשם ברן-E, אשר טס בחללית האקסיום. בזמן שהוא מתקן נורה, הוא ננעל מחוץ לחללית בידי וול-E ואיב.
בסרט המשך קצר זה לסרט "וול-E" מככב רובוט מרתך בשם ברן-E שטס בחללית אקסיום. בזמן שהוא מתקן נורה, הוא ננעל מחוץ לחללית בידי וול-E ואיב. ברן-E מנסה לפתוח את הדלת הנעולה, אך מבין לבסוף שזו משימה בלתי אפשרית.