דרמה, קומדיה
סרט שמבוסס על ספר רב מכר בשם "בגלל ווין-דיקסי" ושעוסק בקשר מיוחד בין ילדה צעירה וכלבה יתומה שהיא קוראת לה ווין-דיקסי.
מעשייה מרגשת, שמבוססת על ספר רב מכר בשם ""בגלל ווין-דיקסי"", על ילדה צעירה שחייה משתנים הודות לכלבה מוזנחת ומלאת חיים שהיא קוראת לה ווין-דיקסי. הקשר המיוחד בין השתיים עושה פלאים על אביה המופנם ועל אנשי העיירה שהן פוגשות בקיץ בלתי נשכח אחד.