גלדיאטורים: לוחמי העולם העתיק
מספרטקוס ועד לפלאמה, בואו לראות את הסיפורים האמיתיים והסוחפים של שישה גלדיאטורים אגדיים שמתחקים אחר העלייה, התהילה והנפילה של המשחקים האכזריים של רומא.
הסדרה הזו מתעדת את חייהם של הגלדיאטורים הגדולים של רומא - החל מהמרד המתריס של ספרטקוס ועד להקרבה האולטימטיבית של פלאמה בזירה. הסיפורים שלהם חושפים את העלייה והנפילה האכזריות של קרבות הגלדיאטורים, וחושפים כיצד ספורט דמים עיצב את הכוח, התרבות והזהות הרומית. דרך מרד, מפגן ראווה והישרדות, הלוחמים האלו הפכו לאגדות באימפריה שנבנתה על אלימות ותהילה.