בני האינקה: העלייה והנפילה
העלייה והנפילה של בני האינקה הן סיפור על ציוויליזציה שהייתה ידועה בכוח ובכושר המצאה. מערים נרחבות ועד לאוצרות אגדיים, בני האינקה הותירו מאחוריהם מורשת שעדיין מרתקת את העולם.
העלייה והנפילה של בני האינקה הן סיפור על ציוויליזציה שהייתה ידועה בזהב, בכוח ובכושר המצאה. החל מערים אדירות ומאימפריות נרחבות שמשתרעות על פני הרי האנדים ועד לאוצרות מסנוורים שנתנו השראה לאגדות, בני האינקה כבשו מיליונים ועיצבו מחדש את דרום אמריקה. אבל עידן הזהב שלהם הסתיים בפתאומיות, ומה שנותר מאחור הוא תעלומות, חורבות מרשימות ומורשת שעדיין מרתקת את העולם.