Richie Rich's Christmas Wish
מכונת משאלות מעבירה את ריצ'י ריץ' ליקום חלופי שבו בן דודו השובב רג'י ואן דואו הוא בעל הבית.
לאחר שריצ'י ריץ' מואשם בהתנגשות מזחלת שנגרמה על ידי בן דודו השובב, רג'י ואן דואו, ריצ'י מביע משאלה שרג'י לא יהיה קיים. כאשר מכונת משאלות שהומצאה על ידי פרופסור קינבין שומעת את משאלתו של ריצ'י, היא מעבירה אותו ליקום חלופי שבו רג'י הוא בעל הבית. בזמן שריצ'י מתאמץ לחזור הביתה בזמן לחגוג את חג המולד, הוא לומד להעריך את חיי המותרות הקודמים שלו.