טיני: השינוי הגדול של ויולטה
ויולטה (מרטינה "טיני" סטוסל) חוזרת ממסע הופעות עולמי ומקבלת חדשות לא צפויות. כשהיא מוצאת את עצמה בצומת דרכים, היא מחליטה לבלות את הקיץ באיטליה במסע של גילוי עצמי שמצית התעוררות אמנותית, מוזיקלית ואישית.
ויולטה (מרטינה "טיני" סטוסל) חוזרת ממסע הופעות עולמי ומקבלת חדשות לא צפויות. כשהיא מוצאת את עצמה בצומת דרכים, הכול עומד בסימן שאלה. בניסיון למצוא את הקול הפנימי שלה וללכת בדרכה העצמאית, היא מקבלת הזמנה ספונטנית לנסוע לקצה השני של העולם בחיפוש אחר תשובות. במהלך קיץ אינסופי אחד בעיירת חוף איטלקית יפהפייה ושופעת יצירתיות, ויולטה יוצאת למסע גילוי עצמי שמביא עמו התעוררות אמנותית, מוזיקלית ואישית. ההתנגשות בין העבר, ההווה והעתיד שלה מעניקים לוויולטה שיעור חשוב על עצמה, והיא והופכת לטיני, האישה והאמנית שהיא נועדה להיות. בסרט "טיני: השינוי הגדול של ויולטה", כוכבת חדשה נולדת בסיפור התבגרות מעורר השראה, שסולל את הדרך לעתיד חדש ומרגש.