קים פוסיבול
קים פוסיבול היא תלמידת תיכון ממוצעת, אשר בזמנה הפנוי מצילה את העולם מאויבים רשעים. לצד חברה הטוב ביותר רון סטופבל; חיית המחמד שלו, חפרפר בשם רופוס; וידידם אלוף המחשבים ווייד, שמעדכן אותם במידע חיוני באמצעות מכשיר הקימוניקייטור המיוחד, קים מסכלת אויבי-על ברחבי העולם. אחר כך היא חוזרת למשפחתה ולשיעורי הבית.