לד"ר דראקן יש תוכנית חדשה וזדונית להשתלט על העולם, אולם הצלחתו הסופית תלויה בגילוי חולשתה של קים פוסיבול. האם יש לכך קשר לבחור חדש וחתיך בשם אריק? קים תצטרך לוותר על כל דרמת הדייטים בנשף הסיום כדי שתוכל לסכל את תוכניתו האנוכית של ד"ר דראקן.
לד"ר דראקן יש תוכנית חדשה וזדונית לשליטה עולמית, אולם הצלחתו הסופית תלויה בגילוי חולשתה של קים פוסיבול. האם יש לכך קשר לבחור חדש וחתיך בשם אריק? יכול להיות. דעתה של קים בהחלט מוסחת בעקבות דרמת הדייטים בנשף הסיום. בינתיים, רון עסוק מאוד בצעצועים קטנים ומוזרים של "דיאבלו דוויל" אך אז המסעדה האהובה עליו, "בואנוס נאצ'וס", עוברת לצד האפל. כעת הוא מתנהג כמו טיפש, בדיוק כשקים זקוקה נואשות לעזרתו. אם ד"ר דראקן ימשיך ללחוץ, קים תצטרך להיכנע. אבל זה לא נגמר עד שזה באמת נגמר!