הצטרפו להרפתקאותיהם של האחים דולי ודילן, בעודם חוקרים את ההתבגרות ומוצאים את מקומם בתוך המשפחה הכי גדולה, הכי מגוונת, הכי מבולגנת והכי פרוותית שיש.