102 כלבים וגנבים
גורה דלמטית חסרת כתמים בשם אודבול, יוצאת לחפש אחר הכתמים שלה עם תוכי חכמולוג בשם וודלסוורת' שמאמין שהוא רוטוויילר. הצמד המוזר מוביל חבורת כלבלבים במסע מרחובות לונדון אל מאפייה פריזאית, בניסיון לגבור על קרואלה דה ויל המרשעת, ולסכל את מזימותיה הלא פוסקות.
סרט הרפתקאות מצחיק על גורה דלמטית חסרת כתמים בשם אודבול, שיוצאת לחפש אחר הכתמים שלה עם תוכי חכמולוג בשם וודלסוורת' שמאמין שהוא רוטוויילר. הצמד המוזר והמטורלל מוביל חבורת כלבלבים מרחובות לונדון ועד לרחובות פריז, בניסיון לסכל את מזימותיה הלא פוסקות של קרואלה דה ויל (גלן קלוז) המרשעת, ונקלע להרפתקה עמוסת סכנות, מרדפים, תעלולים מצחיקים והימלטויות נועזות שמגיעה לשיא מותח במאפייה פריזאית.